dimecres, 28 de maig del 2008

HO HAVEU VIST AIXÒS??? HO HAVEU VIST??? LA MARE QUE ELS VA PARIR!!!

Nanus, això és una conspiració. Des de que vaig veure la classificació on hi apareixíem tercers vaig tenir com una sensació estranya, alguna cosa no em quadrava... Finalment aquesta tarda he descobert el q: ENS HAN TANGAT UN PARTIT GUANYAT!!! He repassat els resultats un per un de la mateixa web del consell i hem guanyat 12 partits i perdut 6, això sense comptar el dels 6 minuts contra ÑBA. El que vol dir que hem jugat 18 partits i no 17 com apareix a la classificació. Ens han fet desaparèixer un partit. Jo em pensava que érem víctimes d'un sistema de classificació injust i resulta que del que som víctimes és de que els dels consell no saben sumar. Una altra mostra de com està l'educació en aquest país nois: tot és culpa dels mestres!!! Putos funcionaris inútils...